سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:31 عصر | نویسنده : SAEED
برای امروز یک سری تم برای گوشیهای سونی اریکسون آماده کرده ایم.امیدواریم که خوشتون بیاید.این تم ها برای گوشی w850 سونی اریکسون جمع آوری شده است.حدود 22 تم که بعضی از آنها متحرک و بقیه تم معمولی هستند.چون خیلی از کاربران امروزه از گوشیهای سونی اریکسون استفاده میکنند ما این گوشی را انتخاب کردیم.البته در مطالب قبلی برای گوشی های سونی اریکسون k750و نوکیا سری 60 هم یک سری تم آماده کرده بودیم که امیدواریم از آنها نیز استفاده برده باشید.حجم این تم ها همراه با عکس هر کدام در کل حدود 6 مگابایت است که برای راحتی شما آنها را به 8 تکه کوچک تقسیم کرده ایم تا کاربران داخل کشور که از سرعت پایینی برخودار هستند نیز بتوانند به راحتی این تم ها را دانلود کنند. همه بخش ها باید دانلود شوند.حجم کل 6.03 مگابایت است.

www.freedownload.ir www.freedownload.ir w850 Theme pack بسته تم برای سونی اریکسون w850

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:30 عصر | نویسنده : SAEED
برای امروز یک بسته 31 تایی از جدیدترین و زیباترین تم های سونی اریکسون k750در نظر گرفیتم.از آنجایی که این گوشی جزء پرفروشترین های سال 2007 شرکت سونی اریکسون بوده است تصمیم گرفتیم که این مدل را انتخاب کنیم.انشاالله در آینده تم های بسیار زیادی از گوشیهای w550 و گوشی w810 سونی اریکسون نیز برای شما دوستان محترم آماده خواهیم کرد.امیدواریم لذت ببرید.نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

www.freedownload.ir - www.fdl.ir سونی اریکسون k750

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:30 عصر | نویسنده : SAEED

گوشی سونی اریکسون w700 یکی پرطرفدارترین گوشیهای سونی اریکسون است که خیلی وقت است وارد بازار تلفن همراه ایران است.طی درخواست های شما اعضای محترم یک سری تم جدید برای این گوشی تهیه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.منتظر به روز رسانی های جدیدتر و بهتر از سایت freedownload باشید.

www.freedownload.ir  onload= www.FDl.ir > W700 Theme pack تم w700 سونی اریکسون" src="http://www.freedownload.ir/img/sony_ericsson-w700-theme-pack-www.freedownload.ir.jpg" longDesc="unsaved:///www.freedownload.ir > www.FDl.ir > W700 Theme pack تم w700 سونی اریکسون">

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:29 عصر | نویسنده : SAEED
 یک تم بسیار فوق العاده برای گوشی های سونی اریکسون K800i می باشد.

این تم با طراحی مشکی برای کاربرانی که از رنگ های تیره و تار خوششان می آید بسیار مناسب است.K800i یکی از گوشی های بسیار فوق العاده موجود در بازار در حال حاضر است.این گوشی با کیفیت فوق العاده دوربین Cyber-Shot خود کاربران بسیاری را جذب خود کرده است.در پایان امیدواریم از دانلود رایگان این تم بسیار زیبا با طراحی مشکی شیشه ای لذت ببرید.

k800i Black Glass - تم سیاه شیشه ای سونی اریکسون

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:28 عصر | نویسنده : SAEED

امروزه در ایران گوشی های تلفن همراه سونی اریکسون از محبوبیت بسیار بالایی در بین مشترکان برخوردار هستند.

در این مطلب برای شما کاربران محترم و عزیز یک تم آماده کرده ایم که قابل نصب بر روی مدل های S500, K790, K800, K810, W580, W830, W850 است.این تم بسیار شیک و جذاب با حالت نئونی که دارد ظاهر گوشی شما را فوق العاده زیبا میکند. امیدواریم از دانلود رایگان این تم بسیار زیبای گوشی های SonyEricsson از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

Neon Sony Ericsson Theme - تم سری K, W و S سونی اریکسون

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:28 عصر | نویسنده : SAEED

تم بسیار زیبا و منحصر بفرد Transformers برای گوشی های سونی اریکسون W200 یک تم ویژه و جدید است که با بقیه تم های ساده فرق دارد و آن این است که با نصب این تم زیبا زنگ گوشی شما نیز به طور خودکار به موسیقی متن فیلم Transformers تبدیل میشود. این تم برگرفته از فیلم Transformers است و با نصب آن محیط سیستم عامل جاوا ی گوشی Sony Ericsson W200 شما بسیار شیک و زیبا خواهد شد. امیدواریم از دانلود رایگان این تم لذت ببرید.

Theme Soney Ericsson W200 - تم زیبای فیلم Transformers سونی اریکسون

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:27 عصر | نویسنده : SAEED

تم بسیار زیبا, خوش رنگ و آرامش بخش Travel برای گوشی های Sony Ericsson W850 را برای شما دوستان عزیز و کاربران محترم در سایت دانلود رایگان آماده کرده ایم. با نصب این تم سونی اریکسون که دارای ترکیب رنگی آبی اطلسی و امواج سینوسی سفید است محیطی بسیار زیبا بر ظاهر گوشی شما پدید می آید.امیدواریم از دانلود این تم کلاسیک و زیبا لذت ببرید.

 

Sony Ericsson W850 Theme - تم سونی اریکسون Travel

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:26 عصر | نویسنده : SAEED

نرم افزاری که امروز به شما معرفی می کنم یکی از پر طرفدار ترین در بین کاربران گوشی سونی اریکسون و سازندگان تم می باشد که با امکانات بسیاری که در اختیار شما قرار می دهد تم مورد علاقه خود را به راحتی می توانید بسازید. نرم افزار ساخت تم قادر به پشتیبانی تمام گوشی های سونی اریکسون که تم بر روی آن ها نصب می شود می باشد البته به غیر از p900 که نمی توان با این نرم افزار تم آن را ایجاد کرد.

حتما دوست دارید که به سلیقه و رنگ موبایل خود تم داشته باشید، نرم افزار Sony Ericsson Themes Creator این امکان را به شما می دهد تا با تجسم و سلیقه خود با کار کم و خلاقیت، دیدگاهی کاملا متفاوت از گوشی خود داشته باشید و با امکان تغییر هر چیزی که به چشم شما می خورد به جز فونت و چند آیکن تم ایجاد کنید. امکان دیگر این نرم افزار ویرایش تم ها می باشد. شما می توانید هر تم سونی اریکسون را که می خواهید با این نرم افزار باز کرده و تغییراتی در آن اعمال کنید. در فایل دانلود شده یک نمونه تم ساخته شده با لوگوی سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای w810 قرار دارد.

Sony Ericsson Themes Creator 3.27 - ساخت تم سونی اریکسون

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:26 عصر | نویسنده : SAEED

مجموعه کامل از تم سونی اریکسون که از ترکیب رنگهای نارنجی، زرد و سبز که به ظاهر گوشی شما روح تازگی و طراوت می بخشد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان این مجموعه زیبا را با قابلیت پشتیبانی بیشتر مدل های گوشی سونی اریکسون تهیه دیده است. مجموعه حاضر شامل 3 پک می باشد که هر سری مدل های خاصی را پشتیبانی می کند. امیدواریم از دانلود رایگان تم های سونی اریکسون لذت ببرید.

RAVEN SonyEricsson Theme Pack - پک تم سونی اریکسون

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:24 عصر | نویسنده : SAEED