سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 89/2/1 | 6:16 عصر | نویسنده : SAEED

سری فوق العاده زیبا و جالب پس زمینه های(Wallpaper) زیبای کامپیوتر که در سایز ????×???? بوده و از سری والپیپر های مشکی(تیره و تاریک) می باشند که قابل استفاده به عنوان پس زمینه ی کامپیوتر و موبایل بوده و با گرافیک بالا و حجم پایینی تهیه شده است.مطمئنا طرفداران والپیپر های مشکی و تیره رنگ بسیار زیاد می باشد و داشتن گرافیک بالا در این والپیپر ها از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد که در این سری این مسئله به طور کامل اجرا و وارد گشته است و والپیپر ها از کیفیت فوق العاده بالایی بر خوردار هستند .لازم به ذکر است که شما قادر هستید ، به راحتی با تغییر سایز این والپیپر ها ، آنها را برای موبایل خود مهیا نموده و از آنها به عنوان والپیپر موبایلتان نیز استفاده کنید.این سری شامل ?? والپیپر می باشد و با حجم بسیار کم برای دانلود راحت تر مهیا گشته است.این سری فوق العاده زیبا در وب سایت تک تو نت.کام به صورت کاملا رایگان مهیای دانلود شده است.

دانلود سری جدید و فوق العاده زیبای پس زمینه های مشکی مخصوص کامپیوتر - www.tak2net.com

فرمت : JPG

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 89/2/1 | 6:15 عصر | نویسنده : SAEED

امروزه تمام کاربران به دنبال پس زمینه های زیبا و جالبی برای کامپیوتر خود هستند و بیشتر کاربران از پس زمینه های گرافیکی و دارای کیفیت بالا لذت می برند.در این پست سری فوق العاده زیبا و بی نظیری از ?? پس زمینه ی گرافیکی برای دانلود شما عزیزان مهیا نموده ایم که کار طراحی چندی از فتوشاپ کارهای حرفه ای بوده و در بسیاری از فروشگاه ها به صورت فروشی ارایه می گردد ولی ما این سری را به صورت کاملا رایگان برای شما تهیه کرده ایم.این مجموعه شامل والپیپر هایی با کیفیت فوق العاده بالا و در سایز ????×???? پیکسل می باشند که بهترین اندازه برای پس زمینه ی کامپیوتر می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه ی جالب و فوق العاده را از وب سایت تک تو نت.کام برای اولین بار دانلود نمایید.

سری زیبا و بی نظیر 40 والپیپر فوق العاده جالب برای کامپیوتر با موضوع گرافیکی - www.tak2net.com

فرمت : JPG

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 89/2/1 | 6:14 عصر | نویسنده : SAEED

همواره کاربران در اینترنت به دنبال پس زمینه های زیبایی برای کامپیوتر خود هستند و اخیرا طرفداران پس زمینه های گرافیکی و سیاه و سفید زیاد شده است.امروز برای این کاربران ، سری جالب و زیبایی را از ??? والپیپر گرافیکی مهیا نموده ایم که با همین مضمون بوده و سیاه و سفید می باشند.این پس زمینه ها دارای سایز ????×???? پیکسل بوده و بهترین کیفیت را دارند و می توان به عنوان پس زمینه در کامپیوتر و با تغییر سایز در موبایل استفاده نمود.در این سری به تقریب نصفی از پس زمینه ها با رنگ مشکی و به صورت کاملا تیره می باشند و بخش دیگر شامل والپیپر های با رنگ سفید می باشد.این سری جالب و زیبا در وب سایت تک تو نت.کام به صورت رایگان برای دانلود شما مهیا گشته است.

مجموعه ای از 100 والپیپر زیبا و سیاه و سفید - Black & White - www.tak2net.com

فرمت : JPG

ادامه مطلب...




  • انصاری
  • قالب بلاگفا
  • ضایعات