سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:23 عصر | نویسنده : SAEED

سایت نرم افزاری دانلود رایگان این بار برای پرطرفدارترین سری گوشی های موبایل سونی اریکسون که قابلیت پخش موسیقی با کیفیت عالی را دارند تم های زیبا تهیه دیده است. تم سری دبلیو گوشی سونی اریکسون نسبت به مدل های دیگر از فراوانی بسیاری برخوردار است چنانچه این گوشی قادر است تم اکثر سری های دیگر سونی اریکسون را اجرا کند. شما می توانید تم سونی اریکسون مدل های Sony Ericsson W600, W700, W800, W810 را در پک های جدا دانلود کنید. بعضی از تم ها به صورت متحرک همراه با موزیک خاص خود هستند و شما می توانید اکثر تم های سونی اریکسون موجود را بر روی مدل های دیگر نصب کنید.

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:22 عصر | نویسنده : SAEED

به جرات می توان گفت که سونی اریسکون البته بعد از نوکیا بهترین گوشی دنیاست که صد البته در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. سری w سونی اریکسون که از جمله امکانات محصول walkman سونی را داراست از سری های موسیقی گوشی های سونی اریکسون است که طرفداران خاص خود را دارد. به این دلیل سایت دانلود رایگان برای شما تم سری w سونی اریکسون تهیه دیده است که امیدواریم از دانلود رایگان لذت ببرید. این تم زیبا برای گوشی های w595 سونی اریکسون , w705 سونی اریکسون , w760 سونی اریکسون ,W902 سونی اریکسون و w980 سونی اریکسون است. در صورتی که بخواهید از حالت ویژه این تم که به صورت متحرک است استفاده نمایید باید flash lite2 را نصب داشته باشید.

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:22 عصر | نویسنده : SAEED

نرم افزار Sony Ericsson Themes Creator که از سوی کانون توسعه نرم افزاری شرکت سونی اریکسون ارائه شده است بهترین نرم افزار ساخت تم سونی اریکسون و همچنین ویرایش تم ها برای گوشی های سونی اریکسون است. این نرم افزار که هم اکنون آخرین نسخه آن را از سایت دانلود رایگان به صورت کاملا رایگان دانلود میکنید با تمامی مدل های جدید گوشی های سونی اریکسون سازگار است و در این ورژن از نرم افزار شما می توانید فایل های فلش SWF را نیز به عنوان حالت آماده به کار یا تصویر دسکتاپ قرار داد. در زیر مدل هایی که این نرم افزار از آنها برای ساخت و ویرایش تم پشتیبانی میکند ذکر می کنیم. امیدواریم از دانلود این نرم افزار ساخت تم سونی اریکسون از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

Sony Ericsson Themes Creator 4.00 build 19.7 - نرم افزار ساخت تم سونی اریکسون

تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:21 عصر | نویسنده : SAEED

شرکت سونی اریکسون یکی از محبوب ترین شرکت های تلفن همراه در دنیا می باشد. البته این محبوبیت در بین ما ایرانیان دو صد چندان است. گوشی های این شرکت به دلیل سادگی و راحتی در کار کردن بعد از گوشی های شرکت نوکیا در رتبه دوم قرار دارند. گوشی هایی که شرکت سونی اریکسون آنها را در بین سالهای 2005 تا 2006 معرفی کرده است عمدتا دارای کیفیت صفحه 220*176 می باشند. تیم دانلود رایگان در این مطلب برای شما عزیزان یک پک از جدید ترین تم های سونی اریکسون با اندازه صفحه 220*176 در موضوعات ازجمله: طبیعت,حیوانات تم های فانتزی و ... آماده کرده است. امیدواریم استفاده از این تم ها برای شما عزیزان لذت بخش باشد.

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:20 عصر | نویسنده : SAEED

یکی از مواردی که تلفن همراه را به عنوان صرفا نه وسیله کاری به وسیله ای برای سرگرمی تبدیل کرده است تنوع در تمامی ابعاد می باشد. تغییر پس زمینه گوشی،تغییر تم و ظاهر آن،دریافت و ارسال بلوتوث و ... که به به گفته برخی کارشناسان تلفن همراه دیگر به عنوان یک وسیله ارتباطی محسوب نمی شود ولی هر روز شاهد پیشرفت این وسیله های الکترونیکی هستیم گاهی می بینیم که تلفن همراه یک لپ تاپ جیبی است که تمامی کار یک کامپیوتر را به خوبی برای ما انجام می دهد. گاهی هم نقش یک وسیله پخش صدای با کیفیت بالا را برای ما انجام می دهد.

تم های فوق العاده سونی اریکسون در بسته ای 50 تایی و مخصوص تمامی گوشی های شرکت سونی اریکسونی است که دارای دقت صفحه 240x320 می باشند. این تم های زیبا در موضوعات ورزشی،طبیعت،اتومبیل و... می باشند که توسط تیم دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده شده است. این تم های فوق العاده بر روی گوشی هایی مانند K800 ,K810 ,K770 و گوشی هایی نظیرآن قابل استفاده هستند. با دریافت این بسته تم سونی اریکسون می توانید گوشی خود را متحول کنید

Sony Ericsson K800 Themes - تم های فوق العاده سونی اریکسون 320*240

دانلوددانلود رایگان تم k800 سونی اریکسون (حجم : 11.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان




تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:19 عصر | نویسنده : SAEED
 گذشت چندین سال از تولید گوشی هایی مثل k750 و یا w810 هنوز این مدل ها در بین افراد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از عواملی که می تواند این محبوبیت را ایجاد کند سادگی در کارکرد و استفاده از این مدل ها می باشد. به همین دلیل است که می بینیم گوشی های سونی اریکسون در بین افراد چه پیر و چه جوان نسبت به سایر مدل های موجود از محبوبیت خاصی برخوردارند.

تم های انیمیشن نئون که ساختار نور و رنگ را در خود دارند می توانند به زیبا تر شدن گوشی شما کمک فراوانی کنند. تیم دانلود رایگان بسته ای شامل 8 تم از بهترین و زیبا ترین تم های نئون مخصوص گوشی هایی نظیر k750 ویا w810 برای شما عزیزان آماده کرده است.شما می توانید این تم های بسیار زیبا را برروی تمامی مدل های شرکت سونی اریکسون که دارای دقت صفحه 176x220 هستند نصب کنید.امید به اینکه دانلود این بسته تم رایگان برای شما پر از لذت باشد.

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:16 عصر | نویسنده : SAEED

شرکت سونی اریکسون که به عنوان رقیب اصلی نوکیا محسوب می شود همواره به دلیل اینکه در حال گسترش استفاده کنندگان گوشی های خود است نسبت به سایر رقبا در طراحی کمی احتیاط به خرج می دهد.اگر شما یکی از گوشی های جدید این شرکت را مورد بررسی قرار دهید می بینید که برای ساخت هر گوشی زمان بسیار زیادی را صرف می کنند(نسبت به سایر مدل های قبلی) و این احتیاط نشانه است از آینده نگری این شرکت معتبر. شرکت سونی اریکسون در سری جدید خود تنوع و طراحی را سر لوحه کار خود قرار داده وشما می بینید که این سری از گوشی ها نسبت به سایر مدل های قبلی از پیشرفت چشمگیری برخوردار هستند.

تم های جدید سونی اریکسون سری K که شامل بیش از 20 تم با طرح و رنگ زیبا مخصوص گوشی هایی با دقت صفحه 320*240 که سری های مثل W را نیز شامل می شود توسط تیم سایت دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده گردیده است.این بسته رایگان تم سونی اریکسون را به تمامی دارندگان گوشی های سونی اریکسون سری K پیشنهاد می کنیم.

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 89/2/13 | 2:15 عصر | نویسنده : SAEED

گوشی های شرکت سونی اریکسون که به دلیل کارائی ساده و جدیدا نیز می توان واژه طراحی نو را به آن اضافه کرد در کشور ما نزد افراد از محبوبیت خاصی بر خوردار است. گوشی های این شرکت مانند k750-w810 که از گوشی های قدیمی در ایران و دارای دقت صفحه 220*176 می باشند هنوز در بین افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این بسته رایگان شامل 120 تم سونی اریکسون برای تمامی گوشی های شرکت سونی اریکسون که دقت صفحه آن 220*176 می باشد توسط تیم دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده گردیده است. امیدواریم دانلود این بسته زیبا و رایگان از تم های سونی اریکسون برای شما مفید واقع شود.

ادامه مطلب...


  • انصاری
  • قالب بلاگفا
  • ضایعات